وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

شب امتحان

بی همگان بسر شود / بی تو بسر نمیشود
این شب امتحان من / چرا سحر نمیشود ؟!

مولوی او که سر زده / دوش به خوابم آمده
گفت که با یکی دو شب / درس به سر نمیشود !

خر به افراط زدم / گیج شدم قاط زدم
قلدر الوات زدم / باز سحر نمیشود !

استرس است و  امتحان / پیر شده ست این جوان
دوره آخر الزمان / درس ثمر نمیشود !

مثل زمان مدرسه / وضعیت افتضاح و سه
به زور جبر و هندسه / گاو بشر نمیشود !

مهلت ترمیم گذشت / کشتی ما به گل نشست
خواستمش حذف کنم / وای دگر نمیشود !

هر چه بگی برای او / خشم و غصب سزای او
چونکه به محضر پدر / عذر پسر نمیشود

رفته ز بنده آبرو / لیک ندانم از چه رو
این شب امتحان من / دست بسر نمیشود

توپ شدم شوت شدم / شاعر مشروط شدم
خنده کنی یا نکنی / باز سحر نمیشود !

” مشروط الشعرا “

نظرات 6 + ارسال نظر
... دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

درگیر امتحاناتم
منو دوباره پاس کن
استاد اگه تنهات گذاشت
تقلب رو امتحان کن
دلت از نمره های من
انگار بی خبر نبود
حتی تو تقلب های من
چشمات بی اثر نبود
خواستم بهت نرسونم
تا با چشات خواهش کنی
درها رو بستم روت تا
احساس افتادن کنی
باور نمیکنی ولی
تمام جواب ها رو دارم
اگه دلت میخواد پا شی
اصرار من بی فایده س..
...
خیلی جالب بود آقای لعل..
انشاا.. همه موفق باشند..

چقدر این شعر برام آشناست!!!
مرسی نظر لطفتونه...
انشاا...
نگران نباشید این ترم نیز بگذرد...

حداد دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

اگر یکبار دیگه ببینم با مولوی شوخی کردی ، یک حال اساسی ازت میگیرم ...
شعرت هم قافیه توش بیداد میکنه ...!!!

باز خدا رو شکر این بار به قافیه گیر ندادی !!!
ما نسبت به ایشون ارادت ویژه ای داریم. گفتم نزدیک امتحاناته بچه ها یه کم شاد بشن.

حداد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

گیر ندادم به قافیه؟!!!
عاشقی ؟!!!
IQ ؛ قافیه توی شعرت بیداد میکنه یعنی چی؟!!!
بعد دو سال هنوز تیکه های من رو درک نمی کنی؟!!!

آخ دست گذاشتی رو نقطه ضعفم!!! عاشقم!!!
چی میگی دانیال عاشقی چیه؟!!
بیکارم مگه...

؟؟؟ سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

جالب بود مرسی

خواهش میکنم. ممنون.

حداد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

نه ... مثل اینکه واقعا یه چیزیت هست ...!!!
اینجا عاشق مجاز از چیز دیگری بود ...

عاشق عاشقه دیگه...
نگو که منظورت.....بود!!!

حداد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

عاشق همه سال مست و رسوا بادا
دیوانه و شوریده و شیدا بادا ...
------------------------------------
دقیقا متوجه نشدم منظورت از ...... چی بود .
حالا هر کدوم رو که خواستی برداشت کن ...!!!

OK !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد