وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

اسلایدهای ENT

سلام و خسته نباشید 


 اسلایدهای ENT - دکتر حکمت شعار

اسلایدهای ENT - دکتر شوریده (همراه با فیلمهای معاینات ENT) 

 

موفق باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
mahnaz شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام دوستان عزیزم
من یه صفحه خیلی عالیه شما هم ببینید مطالبش فوق العادست www.salamsalamat.com

سارا قناد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام

سارا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام خسته نباشید ببخشید که اینجا مینویسم من ایمیل ندارم تا بتونم سوالمو تو بخش ارتباط با مدیر وبلاگ بنویسم برا همین مجبور شدم تو بخش نظرات تایپ کنم.من مشهدی هستم و امسال کنکور دادم و با رتبه ای که کسب کردم شانس قبولیم برای پزشکی سبزوار و بیرجند و شاهرود و گناباد زیاده. خیلی دلم میخواد قبل انتخاب رشته با یک دانشجوی پزشکی سبزوار صحبت کنم و راجع به دانشگاهتون و مخصوصا شیوه اموزش اون که نوینه بپرسم اخه هرچی سرچ میکنم اطلاعات کاملی بدست نمیارم میشه خواهش کنم کمی توضیح بدید ایا این روش بهتر و کارامد تره ؟ایا سخت تره؟ لطفا راهنمایی کنید .توی همین بخش نظرات جواب بدیداگه ممکنه ممنون

سلام
وقت بخیر

آموزش نوین در اصل موضوع هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه
خصوصا در سبزوار که کاملا شیوه نوین رو رعایت نمیکنه

اولین توصیه من به شما اینه که اصلا پزشکی نزنید ولی اگر زدید سبزوار نزنید !!! چون مسلما به شدت احساس پشیمانی خواهید کرد

شیوه نوین یعنی شما هر ترم تا آخر ترم 5 مجبور میشید مطالبی با حجم بیشتر بخونید که سود و ضررهای خودش رو داره ...
یعنی هر ترم آناتومی و فیزیولوژی و بافت شناسی و جنین شناسی یک سیستم از بدن رو میخونید و تحت عنوان یک درس مثلا سیستم عصبی ، سیستم اسکلتی و ...

من خودم شیوه regional رو ترجیح میدم
یعنی آناتومی سر و گردن در یک ترم ، آناتومی اندام در یک ترم ، بافت شناسی در یک ترم ، جنین شناسی در یک ترم و ...

بیرجند و شاهرود انتخاب های بسیار شایسته تری هستند

سارا قناد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام واقعا ممنونم که جوابمو دادین چون اصلا فکر نمیکردم ج بدید .من انتخاب رشتمو کردم و فقط پزشکی مشهد و زدم البته ازادم زدم . اگرچه که پدرم اجازه رفتن به شهر هایی دیگه رو بهم دادن اما به این نتیجه رسیدم واقعا 7 سال در رفت و امد بودن خیلی مشکله در ضمن با تحقیقاتی که کردم فهمیدم دانشگاه مشهد از نظر رنکینگ علمی خیلی بهتر از بیرجند و بجنورده وحاضرم حتی برای این انتخاب یک سال دیگه کنکور بدم اگرچه خیلی سخته. برام دعا کنید اولا پشیمون نشم دوما هر چه زودتر همکار شم با شما خانم /اقای دکتر .بازم ممنون از راهنماییتون

سلام
خواهش میکنم
ان شاءالله هر چی به صلاحتونه براتون پیش بیاد
ولی اشتباه ما رو تکرار نکنید ...

ز امیری سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 02:45 ب.ظ http://targomeh.blogfa.com/

با سلام
ما وبلاگ شما را مطالعه کردیم. ما در وبلاگ خود برای بچه ها خدمات تایپ، ترجمه، تحقیق، مقاله، پایان نامه و ... را ارائه می کنیم لطفا لینک وبلاگ ما را در لینکستان خود قرار دهید.
http://targomeh.blogfa.com/

فروش مقالات و تحقیق دانشجویی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 04:21 ب.ظ http://projeh90.ir

فروش آنلاین فیل مقالات و تحقیق دانشجویی http://projeh90.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد