وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

وبلاگ دانشجویان پزشکی ورودی ۹۰ سبزوار

دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

کتاب مبانی ایمنی شناسی

سلام 

بی رفرنس و بیکار نمونید ، بزنید لینک دانلود رو ... 

کتاب مبانی ایمنی شناسی انتشارات دانشگاه مشهد - دکتر رضا فریدحسینی

نظرات 2 + ارسال نظر
negar چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://myrobo.ir

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

چشم. ممنون

حداد چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

یه نکته مهم درباره این کتاب :
درسته که این کتاب قدیمی هست و مرجع آزمون نیست اما توی کتابخونه دانشگاه خودمون هم موجوده و تقریبا تمامی کتابهای ترجمه شده از ایمونولوژی ابوالعباس ، تحت نظارت و یا با مقدمه دکتر رضا فریدحسینی نوشته شده ...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد